Vroege vogels... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Vroege vogels... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Vroege vogels...

10 Februari 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Ja dat krijg je er van als je te vroeg naar bed gaat, en je ritme staat nog op Holland. Dan ben je dus tegen 4 uur 's morgens wakker en kan je niet meer slapen. En we hadden honger omdat we de vorige avond eigenlijk niets meer gegeten hadden (te moe!)
Dus wat doe je dan, je gaat lekker douchen en om half 5 in de ochtend zit je dan lekker bij iHop aan het ontbijt, want die zijn gewoon 24/7 open. En we waren niet eens de enige daar...haha
Heerlijk ontbijtje met echte roomboter pancakes ..hmmmmmm. De serveerster berekende een "eat as much as you like", waren we goedkoper uit. Okee, maar de normale portie was voor ons al meer dan genoeg. Sterker nog we kregen het niet op, en ze kwam nog vragen of we nog een stapeltje wilde... Dat hebben we maar niet gedaan.
Goed, na het ontbijt naar uitzichtpunt gereden waar we dus om 5:30 van de opkomende zon hebben kunnen genieten. Mooi om te zien terwijl de halve stad nog in de mist zit, en de andere helft al in de file staat!!!!! Ook het Hollywood sign vastgepakt en daarna op het gemakje naar de Universal Studio's gereden.
Wat hebben ze daar mooie rides zeg. Bijna allemaal 3D of 4D en zo mooi in elkaar gedraaid, echt een belevenis. Zeker Transformers is een aanrader. Voor als je in de buurt bent. Natuurlijk mocht de studiotour niet ontbreken, en de KingKong 360 4D experience was echt uniek. Je zit met je 3D bril op, tussen een gevecht van die aap en een tweetal T-rex ( of T-rexen?). En dat terwijl die hele treintjes waar je in zit heen en weer geschud wordt. Echt net of je er tussen zit. Prachtig.
Natuurlijk ontbreekt de oude bekende haai niet in de Tour dus het was echt genieten.
Maar dan aan het einde van een enorm warme dag (26gr!!!) zijn we natuurlijk weer versleten, mede door die warmte waar we nog niet op ingesteld zijn. Dus weer beetje op tijd naar bed zodat we morgen de rest van LA kunnen gaan zien. Een paar sterren misschien...?

• 10 Februari 2015 - 07:07

Elly:

Hoihoi..

.Jullie zijn zeker vroege vogels...heerlijk.
    jullie hebben gelijk de zon ,de mist ,de movies...fantastisch toch.. om te zien lekker slapen en morgen..(.of vandaag..uihi...ben ook nog ff de kluts kwijt.) .op naar het volgende!!
    have fun big stars**.xx

• 10 Februari 2015 - 12:28

Jan:

Klinkt goed !

• 10 Februari 2015 - 12:41

GoJa:

Geweldig die belevenis voor jullie.
    Lekker van genieten en tot het volgende berichtje.
    Groetjes Ma en Jan xxx

• 10 Februari 2015 - 17:32

Stephan:

Een paar aanraders misschien, golden gate bridge MOET je een keer overheen gereden hebben, als je mount diablo naar boven rijdt kan je bij helder weer over heel san Francisco bay kijken en alcatraz zien liggen, 1 van de wijn proeverijen is ook een aanrader heerlijke voor +/- $10 kan verschillende wijnen proeven, ook de bekende california streetcar is leuk. (tram)
    Veel plezier