Laatste dag LA... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Laatste dag LA... - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Laatste dag LA...

11 Februari 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Als grote fans van de televisieserie "Beverly Hills 90210" gingen wij vanochtend op zoek naar "Casa Walsh" het huis waar de Walsh familie woonden... Het zag er zo anders uit dan in de serie, wat kunnen ze toch veel met filmdecors!
Daarna zijn we naar het winkelcentrum "The Grove" gereden waar we wat geshopt hebben ( hebben natuurlijk niet voor niets een grote lege rugzak bij haha...) en een kijkje genomen in de "Farmers Market" een hele gezellige overdekte markt met heel veel soorten fruit, groenten, vlees, vis... en terrasjes waar je wat kan eten en drinken!
Walk of Fame stond vandaag ook op onze planning, hebben wat sterren gezien o.a. Lassie, Neill Armstrong, Jennifer Anniston... was niet echt spectaculair vonden wij. Rodeo Drive in Beverly Hills het duurste winkelgebied ter wereld, er was alleen geen kip te zien in de winkels en in een bepaalde winkel was het personeel een potje aan het kaarten bij gebrek aan klanten, zo kom je de dag ook wel door.
Het was weer een warme dag vandaag dus lekker naar Santa Monica Pier geweest waar we gewandeld hebben en vooral genoten!!! Dit was alweer de laatste dag in LA, morgen rijden we verder naar San Diego waar we ook weer leuke dingen gaan doen!

• 11 Februari 2015 - 21:19

Elly.:

Jullie maken wat mee zeg..lekker genieten hoor!!.xx