Presidents' Day... - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Presidents' Day... - Reisverslag uit Sedona, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Presidents' Day...

17 Februari 2015 | Verenigde Staten, Sedona

Vandaag lekker op het gemakje wakker geworden, Cornflakes gegeten want de Pancakes komen onze neusgaten al een beetje uit... Na het ontbijt naar Sedona gereden via de prachtige Arizona State Route 89A. WoW hoe dichter we bij Sedona kwamen hoe mooier de rode rotsen werden zo apart! Daar aangekomen was het nog lekker rustig want het is Presidents' Day dus de Amerikanen hebben een vrije dag! Heerlijk in het zonnetje op een terras gezeten met een lekkere Starbucks koffie mmm... en een geweldig uitzicht op Snoopy Rock, ongelooflijk hoe die berg op een Snoopy hondje lijkt. Daarna weer verder gereden door de prachtige natuur van Sedona waar het toch drukker en drukker werd richting de Chapel of the Holy Cross dus in de file stapvoets naar boven waar we beloond werden met een prachtig uitzicht voor de zoveelste "Selfie" haha... Voor de Amerikanen toch een onbekend object daar ze ons vreemd nakijken wanneer wij een foto maken met de telefoon op een stok, een meter van ons vandaan! De dag afgesloten met een ritje over de bekende Route 66 met als eindpunt een klein verlaten Williams waar we in wat winkeltjes rondgestruind hebben en nog even met Elvis op de foto zijn geweest... Kortom een relaxte dag gehad en weer heel veel moois gezien! Op tijd naar bed want morgen vroeg naar de "Grand Canyon" jipieeeee...

• 17 Februari 2015 - 15:52

GoJa:

16-02-15 Naar de Carnavals optocht gaan kijken na het werk .
    Het was goed weer weinig wind en rond de 8 graden en een mooie optocht.
    Niet meer op de laptop geweest.
    17-02-15 Vandaag jullie berichtjes gelezen en het blijkt een WERK vakantie te zijn zoals jullie jezelf afbeulen om zeer mooie dingen te zien. Maar wel de moeite waard hoor.
    Bij de Grand Canyon zullen jullie weer de ogen uitkijken en bekaf kunnen gaan slapen na het wandelen.
    Dit was het weer tot ..... Groetjes Ma & Jan xxx

• 17 Februari 2015 - 21:20

Frans:

Mooie serie foto's en verslagen maar we zeer vermoeiend om te doen.
    Ben maar voorzichtig daar er nog verschillende weken te gaan zijn.
    Wij vinden jullie reisverslagen goed en humoristisch ga zo door.