The 20dollar Trick..... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu The 20dollar Trick..... - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

The 20dollar Trick.....

21 Februari 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Ja mensen hij werkt!!
Voor diegene die niet weten wat het is, hier een korte uitleg.
Als je incheckt en je creditcard moet geven dan doe je daar een opgevouwen briefje van $20 bij en vraag je of er toevallig een upgrade mogelijk is.

Dit hebben we gedaan toen we incheckte bij Stratosphere, en we kregen een perfecte kamer. Towersuite met kingsize bed op de 20ste verdieping, 2 tv's. Uitzicht naar de voorkant met vlak voor ons De Toren, en natuurlijk een grote hottub in het midden van de kamer, zodat we vanuit het bad tv kunnen kijken. Werkelijk perfect. En dat 3 nachten voor maar 20dollar meer.

En hier hadden we echt zin in want vanochtend zijn we door Zion park gereden en weer 2 korte trails gelopen. Maar na al die parken en wandelingen is effe badderen wel lekker hoor...hahaha

Dus we gaan lekker tv kijken en nog even genieten van die idioten die van de toren afspringen en dan lekker naar bed. Morgen Las Vegas bekijken.
Als we miljonair zijn laten we het weten.......

• 25 Februari 2015 - 12:45

Frans:

Dit is echt amerikaans, ( american dream ), geniet en profiteer er maar van.
    Bij terugkomst thuis is het misschien wel leuk om deze ervaringen
    in een boekje samen met foto's op te schrijven.

Papa en mama.