Sneeuwkettingen... - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Sneeuwkettingen... - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Sneeuwkettingen...

25 Februari 2015 | Verenigde Staten, Fresno

Vanochtend na een lekker ontbijtje met geroosterde boterhammetjes met jam, uitzonderlijk voor ons hier in The States, gingen we op weg naar Sequoia National Park...
We moesten weer ruim 3 uur rijden pfff...dat blijft toch elke dag weer een hele tocht hoor!
Daar aangekomen vertelde ze ons in het park dat we alleen verder mochten als we sneeuwkettingen hadden, tja die hebben we natuurlijk niet dus 2 km teruggereden om ze te huren.
Na een korte uitleg kregen we ze mee voor $45 (hoezo afzetters) en wij weer terug naar het park op zoek naar de Giant trees.
We gingen steeds hoger en hoger en zagen de sneeuwgrens naderen.
Ja hoor daar stond het bordje dat de sneeuwkettingen erop moesten...
Gelukkig heb ik een superhandige vent dus dat was binnen een paar minuten geregeld, en dan komen die Chinezen vragen hoe we dat gedaan hadden want ze snapte er helemaal niks van!
Wij stapvoets want mochten niet harder dan 20 Miles met die dingen anders reed je ze kapot, weg borg, daar hadden wij geen zin in en we hebben zeeën van tijd haha...
Eindelijk kwamen we bij "General Sherman Tree" aan WOW wat een prachtige gigantische boom is dat!
Natuurlijk weer wat selfies gemaakt met onze benen in een halve meter sneeuw...
Na weer teruggeglibbert te zijn naar de auto, reden we weer naar beneden door naar onze volgende slaapplek met alweer slechte wifi dus we staan op dit moment weer gezellig bij Burgerking gebruik te maken van Whopperwifi....hahaha