17 mile.... - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu 17 mile.... - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

17 mile....

03 Maart 2015 | Verenigde Staten, Monterey

Na een heel fijn weekend in SanFrancisco zijn we op weg gegaan naar Monterey via de kust weg. En dat is een hele fraaie route met mooi uitzicht op de Pacific oceaan en langs gezellige dorpjes waar je heerlijke koffie kan drinken in grote mokken. Dit hebben we al eens eerder gedaan, maar het is hier een gewoonte waar wij wel aan kunnen wennen. Ze hadden hier ook heerlijke zelfgebakken taarten, dus Dagmare kon de verleiding natuurlijk niet weerstaan en heeft een heerlijk bramentaartje op.
Onderweg naar Monterey veel zeeleeuwen gezien die heerlijk op de rotsen lagen te zonnen, hoewel we vandaag niet veel zon gezien hebben helaas.
Toen we in Monterey aankwamen zijn we eerst de 17mile Drive gaan doen omdat het toch bewolkt was. Dit is een toeristische route van ongeveer ... Ja,17 mile...langs de kust en langs een paar hele mooie golfbanen en huizen. Je hoeft niet goed te kunnen golfen om hier een balletje te slaan, alleen veel geld om te kunnen starten....haha

Daarna ingecheckt in het hotel, wat boodschappen gedaan en lekker een eenvoudige maaltijd uit de magnetron gegeten. Heerlijk relaxed.
Meer is het niet voor vandaag, dus verslag is ook wat korter.
Morgen op zoek naar walvissen...!

• 03 Maart 2015 - 16:07

GoJa:

Lekker uitbuiken op de bank Op tijd naar bed en goed uitrusten voor de laatste dagen.
    Tot ..... Ma & Jan xxx