Geluk is met de domme... - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Geluk is met de domme... - Reisverslag uit Monterey, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Geluk is met de domme...

04 Maart 2015 | Verenigde Staten, Monterey

Nou dan zijn wij toch een stel stomkoppen haha... We hadden vandaag weer een stralende dag zoals alle andere vandaar het gezegde!
Vanochtend om 10 uur zijn we vertrokken met de boot "Whalewatching" best wel spannend wat en hoeveel we vandaag zouden zien, het zijn tenslotte levende wezens met een eigen wil en als ze er geen zin in hebben dan zie je gewoon niks!
Maar zoals de titel zegt, heel veel dolfijnen gezien en het is echt ontzettend grappig om te zien hoe snel ze met de boot mee zwemmen dus we hebben superleuke foto's gemaakt.
Na een heel eind varen zien we in de verte fonteinen naar boven spuiten en kort daarna zien we enorme walvissen bewegen met hun staarten prachtig krullend WOW camera's flitsen, iedereen staat te genieten van deze mooie momenten...
En we hebben de primeur 1 walvis slooft zich voor ons uit en maakt een prachtige sprong geweldig!!!
Volgens de crew was het een fantastische dag in deze tijd van het jaar want we hebben toch 15 walvissen en ongeveer 400 dolfijnen gezien dus dit was echt een succes!
Daarna zijn we naar het gezellige kunstenaarsdorpje "Carmel" gereden waar we na een tijdje slenteren langs de vele Artgalleries toch wel zin hadden in een lekkere bak koffie dus wij bestellen 2 kleine koffie en wat lekkers erbij mmm... Oeps portemonnee ligt nog in de auto ( hebben WIJ weer) maar we mochten daarna komen betalen echt superlief!
Na het betalen en nog een pretzel extra voor het ongemak en omdat ze gewoon lekker zijn, gingen we nog even een kijkje nemen op de bekende Farmersmarket in Monterey...
Wat hebben ze hier in de USA toch heerlijke groenten en fruit en zo netjes uitgestald in die kramen, je zou er zo in happen mmm...
Zo hebben wij hier " Kettle Corn" ontdekt dat is zoetzoute popcorn heerlijk!
Wij zien een vrouwtje lopen met een megazak ( zoals bijna alles hier GROOT) maar wij zagen geen popcornkraampje dus hebben het even gevraagd en ja hoor daar waren wij al 3x voorbij gelopen duh...
Staan we bijna klaar om te bestellen, zegt Corné oeps portemonnee ligt weer in de auto. Ik denk dat hij het expres doet, want het einde van de vakantie is in zicht maar de bodem van onze portemonnee ook...hihi

• 04 Maart 2015 - 11:56

Flint:

Gelukkig voor jullie dat deze, en hopende laatste dagen, alsnog een mooie afsluiting zijn
    voor het verblijf in Amerika.Nikki en Tim zijn maandag bij ons geweest (ik heb ze opgehaald en
    later teruggebracht), was zeer gezellig geweest.Wij zijn zondag thuis maar dat zien we dan wel!
    Groetjes; Papa, mama, en Diggy.

• 04 Maart 2015 - 15:58

GoJa:

Het was weer een geweldige dag lezen wij.
    Zoals daar alles groot tot heeeeel groot is per portie moeten jullie hier weer wennen aan de helft.
    Maar met een bijna lege knip is het goed om te weten je hebt hier (Hallo Jumbo) en met een beetje slim inkopen is die knip ook weer zo gevuld.
    Geniet nog maar van jullie laatste dagen.
    Groetjes Ma & Jan xxx