K k k kachel kapot... - Reisverslag uit Tierra Amarilla, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu K k k kachel kapot... - Reisverslag uit Tierra Amarilla, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

K k k kachel kapot...

08 Maart 2018 | Verenigde Staten, Tierra Amarilla

Afgelopen woensdag avond besloten we om ons bakkie in een State park weg te zetten en zo een beetje rust te hebben. Want alles was in orde en we hadden genoeg stroom en water. Bij aankomst in het park stonden de reetjes en hertjes ons al op te wachten. Heel lief, dus we hadden er alle vertrouwen in dat we hier lekker konden overnachten.
Helaas dat liep anders.......de kachel deed het ineens niet meer. Ik hoor jullie zeggen: dan kruip je toch lekker tegen elkaar aan! Natuurlijk dat waren we ook wel van plan, maar het ging ons om de waterleidingen. Als het erg koud wordt bevriezen die en zouden ze kapot kunnen gaan, met alle kosten voor ons.
Daarom moet de kachel ook af en toe aan springen.....!
Maar het was al donker en we konden ook niet meer weg. Helpdesk van RoadBear gebeld, maar in de avond zit daar ook maar gewoon een ventje die een vragenlijst doorloopt en dan zegt, nee meer kan ik niet doen. Ik kan morgen een monteur langs laten komen....nou dat is niet handig want dan zijn wij allang weer weg......eikel!

Volgende ochtend waren we vroeg wakker door de kou, dus zijn we vroeg gaan rijden om een RV service te zoeken. Nogmaals gebeld met helpdesk en toen moest ik met een schroevendraaier een luik open maken, een klep een paar centimeter opzij buigen en dan zou het weer moeten werken. Idd, het werkte. Klinkt mij als een bekend probleem van RB, kunnen ze van te voren toch doen...de sukkels!

Daarna zijn we doorgereden naar Mesa Verde National Park. Hier vindt je hele oude (ongeveer 900 a.d.) woningen gebouwd tussen de rotspartijen. Erg mooi en indrukwekkend.
Daarna doorgereden naar ons hoofddoel van deze reis “Moab”!!!
We hebben een mooie RV camping gevonden en daar blijven we paar dagen staan. Morgen gaan we Arches National Park bezoeken. Zin in!!!

• 09 Maart 2018 - 10:13

Bep Klaassen:

Dat was minder dan maar levert wel leuke foto op.

• 09 Maart 2018 - 15:17

Goja:

Luitjes dat is even een winterse ervaring maar gelukkig van korte duur.
    Goede reis verder en straks behaaglijk kunnen gaan slapen kachel op 25graden en snurken.