The Wizarding World of Harry Potter. - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu The Wizarding World of Harry Potter. - Reisverslag uit San Luis Obispo, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

The Wizarding World of Harry Potter.

Blijf op de hoogte en volg

19 Maart 2018 | Verenigde Staten, San Luis Obispo

Zoals gezegd hadden we vandaag een dagje pretpark “Universal Studios” bezoeken.
We waren op tijd wakker dus konden ook op tijd weg. Alleen ik moest nog even tanken. Nu ging het al niet zo snel bij die pompen hier, maar deze keer was het echt heel erg. Ik moest eerst al naar binnen om te zeggen voor hoeveel dollars ik wou tanken. Omdat de tank leeg was en de prijs erg hoog zei ik: doe maar voor $150!! Oke, ik dus naar de pomp, ik start hem en zet hem in de automatische stand. Hoef je hem tenminste niet de hele tijd vast te houden.
Na werkelijk 5 minuten had ik voor $60 erin zitten. Ik dus naar binnen om te vragen of er iets mis was, nou dat was niet zo. Ik dus weer terug en weer wachten. Ondertussen had heel Malibu ook getankt daar leek het wel...hahaha.
En ik kon niet stoppen want ik had al betaald...grrr.
Na dus bijna een kwartier was het eindelijk zover, hij was klaar. En voor de oplettende lezer, inderdaad na $150 was de tank dus nog niet vol!!!! Maar voor mij vol genoeg....hahaha.

Wij weer op weg, en natuurlijk file. We moesten 25 km rijden waarvan de helft in de file. En dat was op een 6 baans snelweg, kan je nagaan hoeveel auto’s daar staan naast ons.
Uiteindelijk zijn we er gekomen en hebben we weer veel plezier gehad. Het nieuwe deel, de Wizarding world of Harry Potter, ziet er echt heel mooi uit. Hele leuke straatjes en mooie huisjes, echt goed nagemaakt.
Ook kon je in de toverstokkenwinkel “Ollivander” een bezoekje brengen en dat deden we, echt heel leuk ze gaven een leuke show met mooie effecten.
Natuurlijk zijn we weer in de Transformers attractie gegaan omdat die echt verschrikkelijk leuk is en erg goed in elkaar zit. En we hebben weer de Studio Tour gedaan waar je weer van alles tegenkomt. Al met al weer een duur, maar erg leuk dagje. We gaan langzaam op weg naar onze eindbestemming San Francisco.

  • 20 Maart 2018 - 09:52

    Goja:

    Hallo luitjes weer een hele mooie ervaring rijker geworden .
    USA het land dat voorop loopt met veiligheid en milieu gebruikt dus nog steeds een tank systeem wat hier al jaren verboden is ( vulpistool vast zetten ) dit is om overlopen en morsen te voorkomen als men even niet oplet.
    Wel weer een mooie tour gedaan en natuurlijk heeeel veeel foto's om thuis te bekijken.
    Goede reis verder en houd de boel tussen de lijntjes .
    Tot horens maar weer Ma en Jan xxx

  • 20 Maart 2018 - 09:53

    Bep Klaassen:

    Elke keer weer een sport, tanken in Amerika, haha. Goede reis naar SF.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, San Luis Obispo

Actief sinds 05 Sept. 2014
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 34563

Voorgaande reizen:

13 Maart 2024 - 03 April 2024

CoDa go Florida

23 Augustus 2023 - 13 September 2023

"CAMPERREIS SCANDINAVIË"

16 Januari 2022 - 23 Januari 2022

CenD in de Schnee…

20 September 2019 - 19 Oktober 2019

CoDa go Canada

01 Maart 2018 - 25 Maart 2018

D&C on a roadtrip with the RV!

11 Juni 2017 - 01 Juli 2017

CoNiDainChina

18 Maart 2017 - 26 Maart 2017

Nǐ hǎo (你好) from Shanghai...

08 Februari 2015 - 07 Maart 2015

CenDindeUSA

Landen bezocht: