Goats on the Roof! - Reisverslag uit Port McNeill, Canada van CenDontheway - WaarBenJij.nu Goats on the Roof! - Reisverslag uit Port McNeill, Canada van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Goats on the Roof!

24 September 2019 | Canada, Port McNeill

Gisteren heeft het de hele dag geregend dus zat er maar 1 ding op lekker shoppen in een heel groot overdekt winkelcentrum.Daar was het natuurlijk gezellig druk.
Hierna hebben we een Canadese specialiteit “Poutine” gegeten wat in Nederland lijkt op kapsalon, een grote schaal friet met kaasballetjes erdoor en een schep jus erover erg lekker ook al ziet het er al gegeten uit...
Vandaag met de eerste boot om 6.45u naar Vancouver Island vertrokken.
Onze eerste stop was “Coombs” waar de geiten op het dak staan “Goats on the Roof” een ware trekpleister gelukkig niet druk ivm naseizoen!
Na dit leuke bezoek zijn we langs de kust helemaal naar het noorden gereden en onderweg hebben we een heleboel houthakkers gezien die onder een partytent met een kampvuurtje aan het staken waren voor een beter pensioen...
Inmiddels aangekomen bij onze volgende bestemming voor 2 nachten, werden we getrakteerd op een prachtig resort met een gezellige knusse Canadese suite!
Morgen gaan we dan eindelijk mee met “Tide Rip Grizzly Tour” op zoek naar Walvissen, Orca’s, Dolfijnen, Arenden en beren...
Tot morgen welterusten!

• 24 September 2019 - 07:13

Nikki En Mike:

Veel plezier bij Bollo‘s broertjes!

• 24 September 2019 - 07:14

Nikki En Mike :

• 24 September 2019 - 08:35

Tini:

Hallo wereldreizigers,

Weer zo leuk om jullie verslagen te lezen, en alles komt weer terug met de feiten op het dak

• 24 September 2019 - 10:07

Bep:

Super weer hoop dat jullie geluk hebben met de walvissen

• 24 September 2019 - 11:09

Goja:

Hopelijk blijft het weer stabiel om te kunnen genieten van alweer zoveel moois. In ieder geval zijn jullie 2 dagen in een goed resort om na gedane zaken lekker uit te rusten. Tot horens maar weer Ma en Jan.