Whistler! - Reisverslag uit Whistler, Canada van CenDontheway - WaarBenJij.nu Whistler! - Reisverslag uit Whistler, Canada van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Whistler!

28 September 2019 | Canada, Whistler

Gisteren (donderdag) zijn we lekker door Victoria gaan wandelen. Het was erg mooi weer dus de jas kon al snel uit. Ik denk dat we het hele oude deel en China-town wel gezien hebben want echt groot is het niet. Wel gezellig en erg schoon, ook de stoepen en straten zijn goed bijgehouden dus dat geeft het Engelse stadje een mooie belevenis. Toen we ergens op een terrasje iets wilde gaan eten kregen we binnen luttele seconden al een groot glas water met ijs voor ons neus. Heel normaal hier maar wij willen dat niet, want het is net of je een zwembad met chloor aan het opdrinken bent.
Ook kregen we de kaart maar we konden eigenlijk niets vinden wat lekker was. Dus toen de serveerster even naar binnen was zijn wij snel van het terras verdwenen, het water hoefde we toch niet te betalen .....denk ik.
Daarna even bij Wallmart gestopt voor een boodschapje en ons vakantie ritueel “Verkleedpartijtje” whahaha wat een lol hebben we weer gehad in ons bananen-en hotdogpak!!!
De volgende dag op tijd naar de veerboot richting Vancouver, waar we doorheen reden richting Whistler. Onderweg kregen we veel regen en ook in Whistler regende het helaas. Maar we konden toch goed door dit olympisch dorpje heen wandelen want je kon aan de zijkant goed overdekt lopen.
Heel leuk dorpje erg gezellig. Daarna ingecheckt in het hotel waar we een mooie kamer hadden met een extra groot bubbelbad voor 2 personen. Dit hebben we gelijk uitgetest natuurlijk. Toen we uitgebadderd waren zijn we op het gemakje gaan eten. Dit keer bij de Indiër, en iedereen weet dat dit onze favoriet is. En het was heerlijk. Echt heel lekker en ook nog voor een redelijke prijs. Na het eten nog eens rustig door het mooi verlichte dorpje gewandeld wat in de avond met alle lichtjes heel gezellig aan doet.
Morgen gaan we op tijd met de gondel omhoog voor een mooie attractie, want het zou morgen helder en zonnig worden. We hopen het want anders zien we niets. Hahaha

• 28 September 2019 - 12:24

Goja:

Alweer een mooie dag en veel meegemaakt , maar dat is de bedoeling . De serveerster zal wel hebben gedacht alweer die gierige Hollanders. Nu lekker uitbuiken na het badderen en morgen er fris tegenaan. Veel plezier en genieten maar. Ma en Jan.

• 28 September 2019 - 17:49

Bepl:

Wat een leuke ervaring, weglopen van het terras dat kennen wij ok, haha. Heerlijk dat jullie zo genieten, dikke knuf van ons