Starbucks!!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Starbucks!!! - Reisverslag uit Seattle, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Starbucks!!!

17 Oktober 2019 | Verenigde Staten, Seattle

Vandaag zijn we het centrum van Seattle gaan bezoeken en met name “Pike Place Market” Dit is een erg gezellig gebied met marktkraampjes en winkeltjes waar heel veel toeristen komen. Hier kan je wel een paar uurtjes op je gemakje rondkijken. Ook is hier de eerste Starbucks ooit geopend, en daar wilde we dan ook even kijken. Maar dat dachten meer mensen...haha
Het is er vrij druk met mensen die foto’s willen maken en iets van een souvenir willen kopen. Wat wel opvalt is dat hier maar heel weinig mensen werkelijk een kop koffie kopen. Veel kijkers, weinig kopers!
Na lekker ergens gelunched te hebben, wilde we naar de eerste “Roastery” van Starbucks gaan. Ook die zit hier maar 1 km vandaan, dus wij daar naar toe lopen. Ook Seattle is een stad met veel hoogte verschil, maar we merkte wel dat we hier dus bijna op zeeniveau zitten. We liepen zonder moeite de hoogte in. Dit ging in de parken wel wat moeilijker...
Onderweg zijn we zeker nog 3 ander Starbucks filialen tegengekomen. Dus al die kantoor mensen hier hebben genoeg cafeïne te drinken als ze willen.
Die “Starbucks Roastery” ziet er echt heel mooi uit. Alles is netjes opgezet en je kan er lekker koffie proeven.
Ook zijn we bij de “Space Needle” (bekende toren van Seattle) langs geweest maar we hadden geen zin om weer in een toren te gaan. We hebben de laatste jaren al veel hoge gebouwen bezocht en dit leek er weer een te zijn van hetzelfde. Ook het weer was niet zo helder, dus alleen een foto van de grond af gemaakt.
Daarna terug naar het hotel waar we onze “doggybag” Indiaas eten van gisteren lekker hebben opgegeten. We hadden gisteren zoveel over dat we er vandaag nog een keer van konden eten. Morgen gaan we weer de grens over naar Canada waar we nog een beetje gaan genieten in Vancouver en dan langzaam aan klaarmaken voor de terugreis vrijdag!!!

• 17 Oktober 2019 - 15:07

Goja:

Hallo luitjes niet teveel gaan stuiteren na al die Starbucks koffie en kunnen jullie nog wel slapen met dat ge klots. Nog even van alles genieten daar en je voorbereiden op de terugreis naar NL waar de temperatuur rond de 15 graden is wel regelmatig regen maar dat is goed voor de plantjes. Maak er nog wat van het is zomaar voorbij. Knuffel Ma en Jan.