Een prachtige zomeravond. - Reisverslag uit Narvik, Noorwegen van CenDontheway - WaarBenJij.nu Een prachtige zomeravond. - Reisverslag uit Narvik, Noorwegen van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Een prachtige zomeravond.

25 Augustus 2023 | Noorwegen, Narvik

Gisteren was het een grijze dag[e-1f325]️, veel lichte regen maar dat kwam goed uit want we moesten een stuk rijden. Onderweg waren ze plots met de weg bezig, ze doen dit alleen anders als bij ons. Hier graven ze van beide banen over een afstand van meer dan 10km het asfalt weg en gooien er wat zand en grint over. Hier moeten alle auto’s dan gewoon overheen rijden en af en toe moet je een ander voorlaten daar waar ze net even bezig zijn. En dat met die regen en vrachtauto’s die veel vuil omhoog gooien kan je misschien een idee hebben van hoe onze camper er na die 10km uitzag. Alsof we met een dirt-race hadden meegereden[e-1f629]. Maar goed, het meeste ging er de rest van de rit wel af. De nacht brachten we door op een hele rustig camping gelegen aan een meer. Windstil dus hele mooie spiegeling foto’s kunnen maken.[e-1f6f6]

Vandaag hebben we een kleiner stukje route gedaan en die was erg mooi. Tussen kleine bergen en veel meren was het echt heel fijn toeren. We wilde overnachten in Narvik, maar die camperplaats was slecht bereikbaar en net buiten de stad hadden we een mooi plekje gezien dus toch maar terug daarnaartoe gegaan en we hadden geluk. Er was nog plek vooraan met uitzicht op een groot meer met in de verte de hangbrug van Narvik. Met de langzaam zakkende zon was het een perfecte zomeravond die we niet snel zullen vergeten[e-1f60e]. Lekker het BBQ-tje aangestoken met een heerlijk stukje zalm erop. En dan met dat warme zonnetje[e-1f31e]…. Echt genieten was het.

Morgen gaan we de Lofoten bezoeken en hopelijk nog meer van dit soort plaatsjes vinden.

• 25 Augustus 2023 - 21:38

Pa En Bep:

Wat een mooie plaatjes weer. Op naar Lofoten ook weer zo mooi. Heel fijn dat we kunnen meegenieten. Tot de volgende[e-1f618]

• 25 Augustus 2023 - 21:52

HaMiNi:

Jaloers op dat mooie uitzicht! [e-1f60d] Overigens, zo’n rendier zou Harvey ook wel leuk vinden, lekker zacht. Even in de koffer proppen [e-1f600] X van ons 6.

• 26 Augustus 2023 - 10:23

Tini:

Prachtig plekje zeg, en boffen met het weer!! Genieten[e-1f970]

• 26 Augustus 2023 - 11:01

GoJa:

Mooie plaatjes van de omgeving en lekker rustig.

Ook leuk Camper crossen hopelijk gaat dat niet teveel gebeuren want de boel heel houden is wel zo belangrijk.

Op naar de volgende bestemming en maar genieten.

Dikke knuffel van Ma en mij en tot horens maar weer.[e-1f618]

• 27 Augustus 2023 - 09:40

Frans En Marie-Louise:

De foto's zijn mooi, profiteer maar veel van jullie vakantie.