De laatste dagen. - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van CenDontheway - WaarBenJij.nu De laatste dagen. - Reisverslag uit Rovaniemi, Finland van CenDontheway - WaarBenJij.nu

De laatste dagen.

12 September 2023 | Finland, Rovaniemi

Helaas, het is alweer voorbij. We hebben nog een paar leuke dagen gehad met redelijk weer, alleen de laatste dag regende het. Maar dat maakte niet uit, want toen zaten we in ons huisje voor de laatste nacht.

Na ons vorige verslag zijn we rustig naar Rovaniemi gereden, en onderweg nog een paar keer gestopt bij grappige koffie tentjes en souvenirwinkeltjes. Want we moeten wel een aandenken hebben voor thuis natuurlijk. En je kan nooit genoeg souvenirwinkels bezocht hebben……..[e-1f629]

De meeste hebben allemaal hetzelfde, een enkeling heeft iets aparts. En dat zoek je dan.

Nadat we de camper hadden ingeleverd, bleven we nog een dagje in de Santa Claus Holiday Village, waar je weer helemaal gek wordt gemaakt met kerstliedjes en kerstbomen. Maar dat maakt het ook wel weer gezellig.

We hebben genoten van deze camper reis. Echt op hele mooie plekken mogen staan en veel genoten van de prachtige uitzichten. We zijn echt tot rust gekomen want het was een erg ontspannen reis, niet wat we normaal doen tijdens onze tochten….hahaha

Maar we zijn ook weer blij dat we terug naar huis gaan en weer kunnen knuffelen met onze kleinzoon, want die mist ons zei hij…

We hopen dat jullie genoten hebben van onze reisverhalen en tot de volgende reis. Die is al geboekt dus: USA, here we come again!

• 12 September 2023 - 20:02

HaMiNi:

Die mist jullie zeker! We zijn al kerstfilms aan het kijken, jullie kunnen aanschuiven. Zo blijven jullie in de stemming. Fijn dat jullie in ieder geval wat kou van daar meebrengen, kunnen we wel gebruiken.. Tot morgen! Fijn dat jullie zo hebben genoten, die herinneringen pakken ze nooit meer af. En nu... op naar jullie volgende reis. X van ons 6

• 12 September 2023 - 20:03

Pa En Bep:

We hebben inderdaad genoten van jullie verslagen en natuurlijk ook van Harvey. Wat een heerlijke vrolijke knul, goede terugreis en snel knuffelen met Harvey. Spreken elkaar snel[e-1f618]

• 12 September 2023 - 20:12

GoJa:

Hallo saampjes.

Jullie hebben mogen genieten van een heel mooie vakantie met vele indrukken.

Het is nu bijna tijd om weer naar ons koude kikkerlandje terug te gaan .

Woensdag 13 Sept -20 graden met kans op een buitje.

Nu nog maar lekker na genieten op jullie locatie en een goede terugreis toegewenst nar NL.

Knuffel van Ma en mij

• 12 September 2023 - 21:12

Frans,Marie Louise:

Wij hebben ook genoten van de verslagen over jullie reis. We zijn ook weer blij dat jullie morgen naar huis komen en zien er naar uit. Kom veilig terug en tot morgen. Grtjs.

• 12 September 2023 - 22:01

Tini :

Oh wat jammer dat het er weer op zit.

Het was zo leuk om jullie reisverslagen te lezen [e-1f44d]

Veilige terugreis en groetjes van ons[e-1f64b]‍[e-2640]️[e-1f970]