Sunshine State - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Sunshine State - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Sunshine State

15 Maart 2024 | Verenigde Staten, Orlando

We gingen woensdag weer op weg naar de USA voor een rondreis door Florida. Na een vroege rit naar Schiphol met natuurlijk weer een file waren we toch ruim op tijd om in te checken. En ook het vliegtuig had er zin in want we deden er ruim 45 minuten minder lang over om in Orlando te komen. Toch nog wel 9,5 uur vliegen dus we waren weer wel blij dat we uit konden stappen. We vlogen met Delta airlines en de stoelen lijken inderdaad iets breder dus we zaten wel goed. Alleen de maaltijden en service aan boord lijken toch wel zuiniger te worden allemaal, en ook is er geen Nederlandse ondertiteling wat wel jammer is.

Maar goed we stonden snel weer met onze benen op de grond.

Warme grond want het was hier toch stiekem 30 graden geworden.[e-1f975] En dat is toch wel weer even wennen hoor. Hahaha We weten nu wel waarom het hier Sunshine State genoemd wordt, want die zon was er al wel de hele tijd.

Na ik denk bijna een uur in de rij te hebben gestaan voor de huurauto konden we een mooie ToyotaSUV meenemen, en wij dus snel naar het hotel want onze normale dag was al ver voorbij onze bedtijd.[e-1f971]

Gisteren zijn we rustig aan wat outlet centers gaan bezoeken want dan konden we lekker naar binnen bij de winkels met airco. En natuurlijk snuffelen bij de Walmart voor wat te drinken en lekkers in de auto. Ook hebben we onze eigen cadeaus al gekocht dus de overige Apple stores hoeven we niet meer te bezoeken[e-1f923].

Wat ook wel duidelijk is, is dat Orlando bekend staat om de Disney parken. Echt overal zijn souvenirs winkels met Mickey’s en Minnie’s. Echt niet normaal.

Vandaag gaan we naar de Astronauten. Kennedy space center.[e-1f680] Eens kijken of het waar is dat ze echt op de maan gelopen hebben die Amerikanen. Ik geloof best dat het verzonnen is want die gekken hier kan je alles wijsmaken. Zelfs om te stemmen op een presidentskandidaat die niet helemaal bij zijn verstand is.[e-1f921]

• 15 Maart 2024 - 11:14

Tini:

Hoi, fijn dat de reis goed is gelopen! Veel plezier enne goed smeren hoor met die zon[e-1f923]. We zijn benieuwd naar jullie volgende verslag [e-1f970]

• 15 Maart 2024 - 11:20

HaMiNi:

Wij gisteren ook 19 graden, komt in de buurt. Sunshine Zeeland noemen we dat dan [e-1f609]. Veel plezier vandaag op Mars.

• 15 Maart 2024 - 11:30

Pa En Bep:

Fijn dat de reis goed gegaan is. Veel plezier bij Kennedy Space Center. Heerlijk ook die temperatuur niet vergeten om te smeren, kan erg hard gaan.

Zijn net terug van de notaris alle formaliteiten nu dus achter de rug.

Tot het volgende verhaal[e-1f60e][e-1f618]

• 15 Maart 2024 - 15:55

GoJa:

Hallo vakantie gangers blij dat alles goed is verlopen en jullie gezond op jullie bestemming zijn aangekomen.

Met het mooie weer kan het genieten van jullie vakantie beginnen en

maak er wat moois van.

Heel veel plezier Ma en Jan.[e-1f600][e-1f618]

• 15 Maart 2024 - 19:51

Frans En Marie-Louise:

Dag vakantie gangers, ik hoor dat jullie goed zijn aangekomen in USA, dat is al een goed teken. Profiteer en geniet er maar van zolang t mogelijk is. Het land daar is mooi ook de woningen en de streek. Ben voorzichtig en nog leuke dagen. Groeten van papa en mama. (FL en MLJ)