Gatorade - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Gatorade - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Gatorade

18 Maart 2024 | Verenigde Staten, Orlando

Zoals gezegd gingen we vandaag mini golfen. Gelukkig was het in de ochtend niet zo warm dus was het idee weer om in actie te schieten.Want 18 holes is een hele workout hoor……[e-1f923]. Nee het was wel leuk en heel mooi aangelegd, maar groot was het niet. Je kon kiezen uit een moeilijke en een makkelijke serie van 18 holes. Voor het kleine bedrag van maar 18 dollar. [e-1f92f] oh, en voor maar 11 dollar extra mag je ook de andere 18 nog doen. Ja alles is echt duur geworden hier. Ook kon je een alligator vasthouden en eten geven, maar dat vonden we het helemaal niet waard. En zielig voor die beestjes. Ze zijn wel leuk om te zien, die hele hoop bij elkaar.

In de middag hebben we een beetje relaxed, en tegen de avond zijn we naar de Disney Boardwalk gereden. Dat zou een promenade vol entertainment en winkels zijn. Hmmm nou dat viel eigenlijk wel een beetje tegen. Konden we wel verwachten want dat is het enige plekje van alle Disney parken hier waar je niet voor hoeft te betalen. Daarom gingen wij ook daar naar toe….hahaha.

Maar als het donker wordt ziet het er allemaal wel heel mooi uit met die lichtjes.

Morgen gaan we weg uit Orlando en naar het zuiden richting West Palm Beach.

• 18 Maart 2024 - 06:22

HaMiNi:

Zo te horen moet je in Orlando eigenlijk alleen maar zijn als je die parken afgaat. Tijd voor een nieuwe bestemming. Goede reis!

• 18 Maart 2024 - 08:27

Pa En Bep:

Orlando afgesloten nu op weg naar nieuwe ontdekkingen. Goede reis geniet ervan[e-1f970]

• 18 Maart 2024 - 08:28

Tini :

Haha was in ieder geval leuk om uit te proberen dat minigolf met krokodillen, toch??

Dus alles is flink duurder geworden daar?? Valt weer tegen jammer!

Nu weer op weg naar nieuwe avonturen[e-1f923]

Goede reis[e-1f618]

• 18 Maart 2024 - 09:50

Frans En Marie-Louise:

Het was weer leuk om dit allemaal mee te maken en zeker leerrijk. Zo zie je weer eens dat ook daar grote verschillen zijn in amusement en dat je er zelf een beslissing over moet nemen. grtjs.

• 18 Maart 2024 - 11:35

GoJa:

Leuk om te lezen dat jullie zich vermaken .

Zo zie je maar weer dat niet alles alleen duurder is geworden in Nederland maar de rest van de wereld heeft dat idee ook omarmd.

Zo nu maar naar de volgende bestemming en daarvan genieten .

Ma en Jan[e-1f60e][e-1f600][e-1f618]