Schelpenstrand… - Reisverslag uit Daytona Beach, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Schelpenstrand… - Reisverslag uit Daytona Beach, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Schelpenstrand…

26 Maart 2024 | Verenigde Staten, Daytona Beach

Gisteren stond in het teken van schelpen zoeken. Nu denken jullie natuurlijk wat is daar nou voor spannends aan, nou dat zullen we uitleggen. Niets nee, maar wel heel relaxed om lekker vroeg over een mooi strand te lopen aan de westkust van Florida in de Golf van Mexico. Zo klinkt het toch heel indrukwekkend.

Dit stuk strand aan Sanibel eiland staat bekend om zijn mooie en vele schelpen die je hier kan vinden. En Dagmare had er nog een paar nodig.

Water was heerlijk om doorheen te waden dus lekker paar uurtjes bezig geweest.

Ook vond Dagmare een enorme schelp, maar dat zat nog een beest in. Een andere vrouw zei ons dat als die dood gaat dat het enorm gaat stinken want je krijgt die er niet zomaar uit. Dus hebben we deze grote schelp toch maar teruggegooid in de zee. We hadden genoeg andere dus dat maakte niet uit.

Hierna zijn we weer door gereden naar mijn collega hier in de States en samen met hun heerlijk gegeten bij een leuk en goed restaurant aan het water. Was erg gezellig. Vandaag zijn we rustig verder naar het noorden getrokken en slapen we in Daytona. Ja inderdaad, van het autoracen.

Onderweg gestopt bij een hele grote outdoor shop? Hier kan je echt alles kopen om wild te vangen. Van messen tot kruisbogen en ossen-slippers tot camouflage pakken. Maar het mooie van de winkels zijn de opgezette dieren tegen de muren. Echt heel erg mooi gedaan.

Morgen door naar een oude stad nog iets noordelijker. Hopelijk is het daar ook gezellig.

• 27 Maart 2024 - 09:02

Tini :

Oh zag er heerlijk uit, dat schelpenstrand, jaloers hoor......hier xitten we weer met de verwarming aan[e-1f62a]

Die opgezette dieren zien er heel indrukwekkend uit zeg, maar prachtig gedaan, maakt de winkel wel leuker!

Genieten van de volgende etappe, veel plezier[e-1f970]

• 27 Maart 2024 - 09:09

Pa En Bep:

Wat een prachtige dag weer genieten erg van jullie mooie verslagen. Zijn erg benieuwd naar jullie foto's. Goede reis naar de volgende bestemming kijken uit naar weer een nieuw verslag.

• 27 Maart 2024 - 09:40

Frans En Marie-Louise:

Dat is dan toch weer een geslaagde en leuke dag. Een hele ontspannen dag dat is ook belangrijk. Als er mooie foto's gemaakt zijn zijn we heel benieuwd, maar dan zien we dan wel na jullie thuiskomst. grtjs.

• 27 Maart 2024 - 13:54

GoJa:

Wat een heerlijke tijd hebben jullie .

Zoveel genieten doen wij alleen met de kachel aan.

Hopelijk gaan jullie nog veel moois zien in jullie vakantie.

Tot horens maar weer Ma en Jan.[e-1f60e][e-1f618]