Shuttlebusje komt zo... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu Shuttlebusje komt zo... - Reisverslag uit Chicago, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Shuttlebusje komt zo...

01 Maart 2018 | Verenigde Staten, Chicago

Vanochtend om 6 uur waren we al weer onderweg naar Schiphol naar een voor ons nieuw avontuur. We gaan deze keer namelijk een nieuwe RV (camper) van RoadBear vanaf de fabriek bij Chicago wegbrengen naar San Francisco.
Hier gaan we 3,5 week over doen en hopen weer mooie plaatsen te zien en avonturen te beleven. Dit gaan we graag weer met jullie delen.

En een klein avontuurtje hadden we vandaag ook weer. Het begon al met ruim 2 uur vertraging omdat het een beetje waaide op Schiphol, er was maar 1 startbaan open. Gelukkig zaten we al in het vliegtuig want we hoorde dat er ook veel vluchten waren geannuleerd. Voordeel van veel wind is dat als je hem in de rug hebt, dat je sneller vliegt. Ze hebben dan ook 1,5 uur weten in te halen op de vlucht, dus dat viel weer mee.

Toen kwamen we buiten op Chicago airport. Al snel vonden we een heleboel (ongeveer 25) andere camperwegbreng Nederlanders die op dezelfde shuttlebus van ons hotel stonden te wachten. Na een half uur wachten zagen we van elk hotel in de buurt de bussen al meerdere keren voorbij komen, maar die van ons natuurlijk niet. Uiteindelijk kwam er toch een busje van ons hotel.
De chauffeur keek een beetje vreemd want er konden bij hem 7 koffers en personen mee.... lekker als je met 25 personen staat te blauwbekken en moe bent van de reis!
Maar hij zei vol goede moed: het volgende busje komt zo....... waar hebben we die meer gehoord...hahaha!
Dus na 15 min komt dezelfde persoon weer terug en ziet nog steeds 18 man daar staan. Nu konden er 10 mee want deze keer was hij helemaal leeg.
Helaas hier zaten wij ook niet bij omdat we de grijze golf (60plus) netjes voorlieten, maar eigenlijk ook omdat ze enorm voordrongen! Gelukkig kwam het 3e busje hier snel achteraan.
Nu kon gelukkig alles mee, al werden we wel als sardientjes erin gepropt.
In het hotel snel de camper papieren in orde gemaakt met RoadBear, hapje gegeten bij Shoeless grillhouse en vroeg naar bed want we moeten om 6 uur ontbijten en om 7 uur naar de fabriek.
Spannend welke RV we gaan meekrijgen. Jullie gaan het horen van ons.

• 02 Maart 2018 - 07:42

Nikki:

De 1e hamburger zit er al weer in

• 02 Maart 2018 - 09:53

Bep Klaassen:

Gelukkig goed aangekomen, heel veel plezier en vooral genieten van deze mooie reis.

• 02 Maart 2018 - 13:50

Goja:

Jullie gaan weer een leuke en leerzame reis tegemoet .
    Dus lekker genieten maar vooral de camper heel houden voor het afleveren.
    Veel mooi weer hopelijk en tot horens.
    Groetjes van ons tweetjes . xxx