Chinese thee....! - Reisverslag uit Sjanghai, China van CenDontheway - WaarBenJij.nu Chinese thee....! - Reisverslag uit Sjanghai, China van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Chinese thee....!

22 Maart 2017 | China, Sjanghai

Vandaag een kort verslag want we hebben het vandaag rustig aan gedaan. Mede omdat we de laatste dagen erg veel gelopen hebben, maar ook omdat het de hele dag door regende zijn we op tijd terug naar het appartement gegaan.
Wel zijn we gezellig thee wezen drinken in het gezellige Yuyuan Bazaar vlak naast de Yuyuan Garden. De tuin was leuk om te zien maar vonden wij niet echt spectaculair. Misschien door de regen, of als later in het seizoen meer planten bloeien is het misschien een stuk mooier. In het oude thee huis kan je aparte thee smaken drinken en heb je mooi zicht op de vele andere mensen. Erg gezellig alleen de bediening is echt waardeloos. Met de telefoon in de hand nemen ze de bestelling op. Eigenlijk schandalig maar zo gaat dat hier bijna overal lijkt het.

Daarna even het kantoor aan Dagmare laten zien en even koffie gedronken met mijn Chinese collega, Alpha. Altijd leuk om anderen aan het werk te zien als je zelf vrij bent....haha

Op de terugweg lekker een paar heerlijke cheese cakejes gekocht die we lekker voor de tv gaan opeten. Mmmm...

• 22 Maart 2017 - 14:23

GoJa:

Kaas koeken zien er lekker uit, maar ik zie er maar 3.
    Hopelijk geen ruzie toch ? eet smakelijk.