Onder moeders paraplu... - Reisverslag uit Guilin, China van CenDontheway - WaarBenJij.nu Onder moeders paraplu... - Reisverslag uit Guilin, China van CenDontheway - WaarBenJij.nu

Onder moeders paraplu...

22 Juni 2017 | China, Guilin

Het moest er een keer van komen...regen,onweer, het kwam er vandaag met bakken uit!
Maar tussen de druppels door toch nog een hele mooie boottocht gedaan door de stad Guilin om nog wat meer hoogtepunten te zien...
Zo hebben we o.a. The Elephant Trunk, tempels en prachtige Pagoden gezien.
Bij het uitstappen van de boot even een half uur staan schuilen met paraplu onder een afdak en nog nat worden, zoveel regen...
En tja dan sta je daar gezellig knus tussen de Chineesjes, beetje sfeer creëren door een leuke Nederlandse meezinger "We gaan nog niet naar huis..." en dat is nu zo leuk aan de Chinese cultuur met name de lieve, oudere vrouwtjes, ze verstonden ons natuurlijk niet maar zongen in hun eigen taal en danste een beetje mee, hartstikke leuk!!!
Ons verblijf in het mooie, gezellige Guilin afgesloten op een terrasje in een Engelse pub!
Morgen gaat om 4 uur de wekker en vliegen we weer terug naar Shanghai...

• 22 Juni 2017 - 13:55

Bep:

Jammer van het were, touch genoten zo te Leen. Welterusten en goed vlucht morgen.

• 22 Juni 2017 - 14:13

GoJa:

Luitjes wij moeten nog even wachten op regen maar volgende week als Nikki thuis is kan zij er hier ook weer aan wennen met normale temperaturen rond de 22/23 graden en regen .
    Hier in Hoogerheide is dat iets uit een ver verleden zal wel lekker zijn denken wij.
    Het is erg hard nodig alles is kurk droog.
    Best mooi die oude Chinese bouwstijl met op de achtergrond de moderne stijl.
    Best al veel geheugenkaartjes vol gestampt zeker voor later.
    Goed uitrusten en morgen weer verder .
    Groetjes Opa en Oma van Luijk xxx