30 voeten...! - Reisverslag uit Cedar Lake, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu 30 voeten...! - Reisverslag uit Cedar Lake, Verenigde Staten van CenDontheway - WaarBenJij.nu

30 voeten...!

02 Maart 2018 | Verenigde Staten, Cedar Lake

Ja beste lezers, zo lang is onze RV, en dat is best een grote bak.
Zeker de eerste kilometers is wel even spannend om daarmee te rijden, je zit steeds overal heen te kijken of het wel breed genoeg is. Maar daar zijn we nu al aan gewend en verder is het heerlijk veel ruimte overal. Lekker groot bed en grote keuken en zithoek. Dus dat heeft zijn voordeel.

Vanochtend in het hotel konden we vanaf 6 uur ontbijten, en dat was heel gezellig want alle Nederlanders en Duitsers wilden tegelijk eten omdat we met zijn allen om 6:45u klaar moesten zijn. En echt groot was de ontbijt ruimte niet. Daarna kwam gelukkig de grote bus die ons allemaal naar de RV bouwer bracht. Ik denk zeker een man of 35. Charles de chauffeur ging bij de eerste de beste afrit al flink te laat over het verdrijvingsvlak heen en dat zette de stemming bij ons er natuurlijk al goed in.
Maar we zijn er verder zonder ongelukken gekomen.

Toen kwam de uitleg die heel snel ging, en in kleine groepjes gedaan werd. Ons groepje kreeg uitleg in en rond onze RV, wat als grote voordeel had dat wij als eerste de aftekenlijsten kregen en de sleutels. We waren dan ook als een van de eerste weg, en dat is lekker als je nog een stuk moet rijden.

Eerst naar de Walmart waar we bijna 2 uur gewinkeld hebben. Kar zat vol met tasjes die we weer kunnen gebruiken als afvalzakjes. Toen we buiten kwamen stonden er nog 2 andere nieuwe RV’s naast de onze, dus die mensen hebben dezelfde Walmart als ons uitgekozen......haha.
Nadat we alle boodschappen een plaatsje hadden gegeven, gingen we op weg naar onze eerste campground.
Het is klein maar erg mooi aan een groot meer Cedar Lake!
Met een lekkere kop warme chocomelk op de bank en weer op tijd onder de wol...

• 03 Maart 2018 - 10:04

Bep Klaassen:

Hoe is het weer, erg koud of valt het mee? Veilige kilometers in jullie rijdend hotel.

• 03 Maart 2018 - 16:06

Goja:

Als wij het goed zien Zien wij jullie voorlopig niet meer terug met dat prive verblijf .
    Verder houd hem tussen de lijntjes en veilige kilometers.
    Tot horens maar weer . xxx